vrijdag 14 juni 2013

Foto's van een poppenmoeder in actie

Ik heb zulke leuke foto’s gekregen, die moet ik gewoon even delen. Dit is een van de eerste echte Duva Dolls!! En dan niet een die ik zelf heb gemaakt, maar een die echt met ons pakket gemaakt is.


De moeder van dit meisje heeft deze pop speciaal voor de verjaardag van haar dochtertje gemaakt. Ze was zo lief om mij foto’s te sturen van hoe haar dochtertje met haar pop aan het spelen is. Het meisje is al een echte poppenmoeder! Pop Emily krijgt een lekker hapje te eten, wordt verschoond, aangekleed, enz. 


En zo te zien wordt Emily heeeel goed verzorgd! Daar ben ik erg blij mee. Ik blijf stiekem toch wel een beetje gehecht aan de poppen...

Heb je ook een foto of een leuk voorval met een Duva Dolls, laat het me weten. Ik vind het erg leuk om te horen hoe het met de Duva Dolls gaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten