woensdag 1 mei 2013

Een mooie eerste verkoopdag

Gisteren was koninginnedag Delft, onze eerste verkoopdag. Het was super leuk! Echt geweldig. We hebben zo ongelofelijk veel leuke reacties gekregen!!! Ik ben echt nog even aan het nagenieten.


Onze kraam vroeg in de ochtend. Hij zag er erg feestelijk uit! Op de foto links de babyaccessoires van Koek&mei, in het midden de babykleding van Lalize en rechts onze Duva Dolls handwerkpakketten!



Nog even de laatste dingetjes recht gelegd, en daarna begon de markt.



Al snel was het gezellig druk



We waren blij verast dat er zoveel mensen (ook van verder weg) speciaal gekomen waren om de Duva Dolls in het echt te kunnen zien. En natuurlijk ook met het enthousiasme van de mensen die gewoon naar koninginnedag gekomen waren en ons daar ontmoet hebben. Het was ontzettend leuk om zo veel positieve reacties op de poppen te krijgen! Ik ben benieuwd wanneer de eerste ‘koninginnedag’ Duva Dolls af zijn!!


3 opmerkingen:

  1. Jaaaaa, het was leuk! En Emily, Laura en Erik hebben denk ik ook genoten in de kraam. Ze hadden iig goed zicht op de mensen ;-)
    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie poppen, mijn zus vond de poppen erg leuk.Maar ik zelf ook. Heb jullie op FB gevonden en gelijk op mijn tijdslijn geplaatst.hebben jullie al blogleden? heb zelf een eigen blog...kom een kijkje nemen....en volg mee....kan ik jullie ook volgen?? Laat het even weten.

    roet Elleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja, de poppen zijn leuk, he?!
      Ik ben net met bloggen begonnen. Kun je blogs ook volgen?! Dat wist ik niet. Ik ga uitzoeken hoe dat werkt. Bedankt voor de tip!!!

      Verwijderen